środa, 18 maja 2011

Trochę ciuchów. ; )


Hejka. Strasznie chcę Was przeprosić za to, że nie napisałam wczoraj wieczorem. Byłam zmęczona, więc położylam się spać o 21.00.!. Dzisiaj w szkole było ' luźno ' i dosyć śmiesznie, bo nasza szkoła przechodzi remont (malują ściany). Straasznie śmierdzi rozpuszczalnikami i innymi. Normalnie udusić się można. Ale jeden z malarzy nawet,nawet ; ). . . Po lekcjach poszłam na lody i inne niezdrowe rzeczy z moimi kolegami. Normalnie śmiałam się ile wlezie. No na tyle koniec. ; P Mam dzisiaj dla Was kilka zdjęć moich ciuszków. Kolekcja minęła i chyba ich nie znajdziecie, ale jedną bluzkę kupiłam całkiem niedawno, może się załapiecie ; )














Reserved 26 zł


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog.Zapraszam na mojego i liczę na komentarz.

    http://mici-miciii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń