wtorek, 17 maja 2011

Zmęczona :|

Hej. . . Jestem poootwoornie zmęczona. Ledwo było mnie stać, aby tu wejść i zrobić posta. Ale nigdy Was nie zawiodę ; ) Wszystko przez 3 W-f ' y. Bieganie i rzucanie piłką palantową. No ale cóż, bywa.
Wypracowanie z polskiego. W szczególności nic specialnego. Dzisiaj mam na obiad rybę i sałatkę mmm... :)
Czytałam komentarze i prosiliście, abym napisała coś o modzie ; D No zrobiłam zdjęcie mojej świeżo kupionej koszuli. Co do mini-pamiętników spróbujem coś wykombinować. No to proszę zdjęcie. ; ** Jest dłuższa, ale gdybym ją 'wydłużyła' ucięłabym górę. Traktuję ją jako bolerko, sweterek. Jak jest trochę zimno ; )

4 komentarze:

  1. 3 wf? To nieźle musieli Was zamęczać...
    A koszula ma ładny kolorek. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ta koszula. Zapraszam do mnie. ;)

    amazinggirl1323.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna koszula ;) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszule w kratę są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń