piątek, 29 lipca 2011

Zdecydowałam sięę. ; )

Hejka. Tak sobie dzisiaj leżę i myślę. 2 gimnazjum jak to fajnie brzmi. Zaczynam mieć kompleksy. No bo jak idę do 2 to jakim cudem wyglądam jak 6 klasistka. Grrr. Drażni mnie to.
Postanowiłam ( po długim namyśle ) dać moje zdjęcie. Jakieś z wycieczki szkolnej. Rzadko robię sobie zdjęcia. Także tego.
Jestem zła. Jak wiecie jest coś takiego jak kablówka. Zablokowali mi jeden z moich ważnych kanałów. Jak too.?. Extreme Sports musi być. Powód mojej żałoby jest prosty. W soboty i niedziele leci wrestling. Taa dziwne, ale każdy ma jakieś hobby. Moje polega na wykręcaniu kości i łamaniu rąk. Cóż . . . Dobra zapodaję jakieś zdjęcia. Zapomniałam dodać. Dzisiaj rano znalazłam pomatkę o zapachu borówek. Mniamm. Zobaczycie także moją tapetę w pokoju. Miłoosnaa.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz